dinsdag 12 februari 2013

Collectie Wees als een kind! (portret)

Wij kunnen veel van kinderen leren. Ik kijk vaak naar mijn eigen kinderen en zie hoe heerlijk zij zonder zorgen genieten van het leven..Ook in de Bijbel zegt Jezus in Marcus 10:14 en 15 "Laat de kinderen bij mij komen,houd ze niet tegen,want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij.Ik verzeker jullie;wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God,zal het zeker niet binnengaan. Het inspireerde mij om een collectie te schilderen van kinderen met verschillende achtergronden.
Een Aziatisch meisje 'Ă“pen'
Twee vriendinnen 'Tolerantie'

Afrikaans meisje 'Puurheid'
Hollands meisje Jacqelien 'Onschuld'
Meisje uit midden-oosten 'Blijdschap'
Jongen uit India ' trouw '







Geen opmerkingen:

Een reactie posten